من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

فرشته تنهایی من و دوستام

1392/3/20 10:51
نویسنده : کفشدوزک
800 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی پول نداری یه دو ریالی برات میلیونها تومن ارزش داره

وقتی حوصله نداری یه سایه درخت برات مثل یه جنگل پر از گل و گیاه و پرنده و یه آبشار خوش صدا ارزش داره

وقتی نمیتونی مکه بری یه سقا خونه برات مثل یه حج واجب ارزش داره حتی اگه جایی برای دور زدن نداشته باشه یه شمع مثل ده تا دور زدنه

وقتی خسته ای یه رختخواب نرم برات مثل اینه که تو ابرا خوابیده باشی

وقتی نا امیدی یه خبر خوب برات مثل یه اتفاق تاریخی بزرگ ارزش داره

وقتی تو کلبه تنهاییت هیچ صدایی نمیاد صدای گریه یه فرشته کوچولو برات مثل آهنگ آسمانی حضرت داود به نظر میرسه

ولی وقتی سردته  وقتی خیلی خیلی سردته دیگه هیچ چیز نمیتونه گرمت کنه جز نگاه آروم یه فرشته کوچولوی معصوم

وقتی بزرگی کوچیکی دیگه برات معنا نمیده

خدایا تو اینقدر بزرگی که هدیه دانت به من و دوستام خیلی کار کوچیکیه

وقتی اینطوری محتاج یه قطره کوچولو از بارونت هستیم . چرا دریای شورتو نشونمون میدی

برات کاری داره ؟ !!!!!!!!! نه برات سخت نیست تو تور ماهیگیری یه پری دریایی بهمون هدیه بدی

روزگارمون با حسرت چیز بزرگی میگذره که برای تو دادنش خیلی کوچیکه

من و دوستام رو تو این اقیانوس بیکران بدون ستاره دریایی تنها نذار تو رو به روزی که اون فرشته غایب رو به این دنیا اوردی قسمت میدم دیگه خودت میدونی و اون فرشته  

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)