من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

در پناه تو

1392/3/26 11:09
نویسنده : کفشدوزک
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

تو اینقدر بزرگی که آسمون به این بزرگی با این همه ستاره هاشو خلق کردی

تو اینقدر ای مهربون بزرگی که ماه به این قشنگی رو خلق کردی که بعضی وقتا به من لبخند میزنه

تو اینقدر بزرگی که خورشیدو خلق کردی که خونه های مارو روشن کنه گرم کنه

تو اینقدر بزرگی که این همه رنگ رو به آسونی خلق کردی

تو اینقدر بزرگی که یه درخت خلق کردی تو کویر آدم زیر سایش چه آرامشی داره

تو اینقدر بزرگی که وقتی به یه توت فرنگی نگاه میکنم زیباییش منو مبهوت میکنه ساعت ها

تو اینقدر بزرگی که معجزه مثل خوردن آب برات راحته وتو اینقدر بزرگیییییییییییییییی.................  

مهربونم  چی میشد تو آسمون ÷ر از ستاره یه ستاره برای من میزاشتی

یه ماه که برام لبخند بزنه و مال خودم باشه  یه خورشید که دلم رو گرم کنه مهربونم چرا من از زیبایی توت فرنگی باید بینسیب بمونم تو که برات معجزه مثل آب خوردن میمونه چرا برام معجزه نمیکنی من یه فرشته میخوام که تو خونه دلم تنها نباشم

خیلی سخته تو اینقدر بزرگی که هنوز نفهمیدم دوسم داری که بهم اون فرشته رو نمیدی یا برات بنده خوبی نبودم که منو در حسرت یه فرشته کوچولو تنها میزاری

اگه خوب نیستم میدونم تو اینقدر بزرگی که منو به راهی که راسته راهنماییم کنی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

تبسم
9 تیر 92 21:17
سلام خالخالی جون خوبی؟
نیسنی؟ کجایی؟ نمییای کلوپ چرا؟


دوست عزيزم به خدا نميدونم چرا حسش نيست خيلي تو خودمم به هر حال ممنونم از اينكه ياد من بودي دوست دارم