من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

مرا آزاد کنید

1392/7/30 7:42
نویسنده : کفشدوزک
852 بازدید
اشتراک گذاری

وای از آنروز که قلب زنی شکسته شود
وای از آنروزی که فرشته ها بی خانمان شوند
وای از آن روز که قلبی درد بگیرد
خداوندا به کدامین گنا قلب مادری را میآزاری
خداوندا کدامین مادر تقاس نامردمی ها را پس خواهد داد
خداوندا دلم بیمار است وقلبم شکسته
خداوندا در انتظار روزهای گرمت هستم
خداوندا تو آنقدر عادلی که تا عدالت را نگسترانی آرام نمیگیری
این نامردان روزگار را به تو میسپارم تو هیچ وقت فرشته هایت را نمیآزاری

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان کارن
22 اسفند 92 11:34
سلبام عزیزم خوبی چرانیستی یه خبری از خودت بمابده ............................................................................. سلام عزيزم هستم يه بار ديگه اي وي افم منفي شد ومن اصلا نميخوام زمان حركت كنه همتون رو دوست دارم ولي خيلي حسم .... خستم خسته اميدوارم روزاي خوبي تو اين سال جديد داشته باشي
مامان فرشته
19 خرداد 93 8:19
من میدانم که خدا دل هیچ کس رانمی آزارد ولطفش رابرهمه ما ارزانی میکند فقط زمان خدا باما کمی فرق دارد ومن زمزمه میکنم باخود که خدایا ارزانی دار برای عزیزانم آنچه راکه تمنا دارند در جایی لحظه ای که حتی انتظارش رانداشتند لبهایشان رابه خنده وشادی باز کن شاد بحدی که مثل طفل کوچکی از شادی به هوابپرند ودورخود چرخ زنند ای خدای مهربانم گوشه چشمی بر تمام آرزومندان کویت داشته باش
کفشدوزک
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم كه بهم سر ميزني خوشحالم از اينكه دوست خوبي مثل شما دارم برام دعا كنيد خيلي مشكلاتم به هم پيچيده فقط همين رو ميتونم بگم درضمن شعرت هم خيلي خيلي زيبا بود و به دلم نشست بازم ممنونم
مامان فرشته
19 خرداد 93 8:20
ببین عزیزم بخاطرت شاعرهم شدم فقط فلبداهه بود اگه بگن دوباره بنویس نمیتونم