من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

منتظر موندن خيلي سخته

1393/3/31 8:07
نویسنده : کفشدوزک
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا خودت ميبيني كه چه جوري بدنم از اين سوراخ سوراخ شدنا كبود شده

خدايا خودت ميدوني اگه ايندفعه بهم جواب ندي نا اميد ميشم

خدايا خودم ميدونم كه هميشه تو لحظه هاي سخت جوابمودادي

خدا خود ت ميدوني خيلي سخته منتظر هيچي بودن

خدايا ميدوني كه ماه رمضون شروع ميشه

خدايا خودت ميدوني كه چند روز ديگه يه تابستون ديگه از زندگيم كم ميشه

خدايا خودت خوب ميدوني يه ماه ديه سالگرد ازدواجمونه

خدايا خدايا خدايا يه نگاهي به من بكن ديگه كم اوردم

خدايا تو ميتوني فرداي منو به بهترين روز زندگيم تبديل كني

خدايا به اين بنده گناهكارت رحم كن تنهام نذار.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسیم
12 آبان 93 11:14
سلام عزیزم. نسیمم و منم منتظر نی نی ام. میشه وبلاگمنو به پیوند هات اضافه کنی ممنون میشم. منم شما رو اضافه کردم. http://www.ghasedakemehr.blogfa.com/