من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

نميدونم فردا چه جوري فكر ميكنم

1393/4/1 14:23
نویسنده : کفشدوزک
904 بازدید
اشتراک گذاری

امروز فكر ميكنم تو اصلا مدتهاست كه منو نميبيني نميدونم فردا چه جوري فكر ميكنم

من تنهام نميدونم امروز چي ميشه نميدونم اگه نگاهي به من بكني امروز فردا من چه جوري فكر ميكنم

خيلي ميترسم

از اين جوابي كه ميخوام امروز بگيرم ميترسم

نميدونم فردا اگه جوابم مثبت بشه چه جوري فكر ميكنم

اگر امروز جوابم منفي شد چي

فقط اينو ميدونم امروز كه تو به من نگاه نكردي خداي مهربون

چند وقته صدامو نميشنوي خداي مهربون

نميدونم فردا چه جوري فكر ميكنم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

حمیده
1 تیر 93 14:39
خدا خیلی بزرگه خیلی بزرگ ،انقدر بزرگ که توی کادرنگاه ما نمیگنجه باید توی دوسه مرحله نگاش کنیم دوست عزيزم ممنونم از اينكه بهم سر ميزني بازم ازمايشم منفي شد خيلي ناراحتم
حمیده
1 تیر 93 15:17
ببخشید دوستم اگه فضولی نباشه حتماًبه دکتر اقایی سربزن دوست خوبم ممنونم از اينكه به من سر ميزني ممنونم محبت داري ولي خيلي دكترا رفتم جواب نگرفتم
حمیده
1 تیر 93 21:08
عزیزدلم امیدوارباش
زندگی از آ...تا...ی
19 مرداد 93 11:13
به تازگی بخش مشاوره خانواده سایت زندگی از آ...تا...ی راه اندازی شده است. شما عزیران می توانید سوالات و مشکلات خانوادگی و زناشویی خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا توسط کارشناسان مشاوره سایت پاسخ داده شود.