من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

بدون عنوان

1391/3/31 10:24
نویسنده : کفشدوزک
211 بازدید
اشتراک گذاری

در آسمان برفی این روزها من هنوز چشمم به سوی لط توست ای خدا
برایم با مداد رنگی زیبایت خورشیدی نقاشی کن که همه رنگهای دنیا را داشته باشد جز رنگ سیاه . تنهاییم را با رنگهای طلاییت پر کن که ما خسته ایم با این تنهایی
حرفهای بیرنگ مرا با صدای کودکی معصوم رنگ بده. خاکستری تنهاییمان را بردار بگذار تمام رنگهای دنیا را برایم بکشد کودک سفید رویاهایم
من خورشیدم خورشید که به همه گرما میدهم اما میخواهم دیگر رگین کمان شوم بر من بباران باران بیرنگ را برایم بخوان آواز سرمست بلبلی را که رنگ عشق را جلا دهد
برایم سرود آرزوهایم را بسرا که ما دیگر نمیخواهیم بی بلبل سفر کنیم

برایم دعا کنید . ای مداد رنگی ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
31 خرداد 91 20:22
عزیزم ارزویم رسیدن به ارزوهایت


منم همينطور دوستا يخوبم شما ها خيلي به من دلگرمي ميديد دوست دارم مرسي از اينكه به من سر زدي
عسل
1 تیر 91 9:19
عزیزم .خیلی زیبا بود
امیدوارم هر چه زودتر به ارزوت برسی دوست خوبم.


************************************************
عزيزم خيلي دوست دارم آرزوم رسيدن آرزوهاي شماست اول از همه اينو از ته ته قلبم ميگم خدا از دلم بشنوهدوست خوبم تو كسي بودي كه منو از ناراحتي و اضطراب در آوردي اينو هيچ وقت يادم نميره خوشحام از اينكه تو دوست من هستي