من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

فرشته زيباي من موسيقي صدايت كي آرام بخش روحم خواهد شد

1391/4/3 13:31
نویسنده : کفشدوزک
333 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی منتظرت هستم ثانیه ها چه دی میگذرند

وتنهاییم چه زود معنا می گیرند وقتی منتظرت هست

 وموسیقی آب آنگاه که لالایی سرداد من آوازی برای خواندن نداشتم ای فرشته کوچک تنهایی من

تو از آن بالا ستاره هارا رقصاندی و ستاره هات چشمک زنان مرا در آرزوی تو مرا میخوانند

به ما نگاه کن ای آفریننده گرمای تابستان

به حرارت تابستانیت قسم که لیلی دیگر تاب شکستن ظرفش را ندارد

ای آفریننده خورشید گرمای خورشیدت را نوازشگر روح سبز دوستانم کن میخواهم طعم شیرینی ثمره میوه ای درختان را بچشانی

روحم آزرده خاطر است و پیچک تنهاییم دیگر تاب بالا رفتن وبه ماه رسیدن را ندارد

صدایم را بشنو  من تنهایم تنها

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)