من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

شايد اگه.................

1391/10/9 8:25
نویسنده : کفشدوزک
563 بازدید
اشتراک گذاری

بدترين حرفاي زندگيمو چهارشنبه 6 دي شنيدم

آدم هميشه تو يه شرايطي فكر ميكنه بدترين حرفاي زندگيشو شنيده ولي بعد ميبينه از اون بدترم وجود داره

دكتر پاكروش با اون اعتماد به نفس هميشگي بهم گفتي ممكنه  ديگه نتوني مادر بشي

ولي ميدوني دلم براي كسي ميسوزه كه داره منو شايد تحمل ميكنه

هر كاري ميكنم براش خوب باشم نميتونم

لياقت همون آدم تو زندگيمو رو هم ندارم

حتما خدا ميدونه يه آدم ديگه به زندگيم اضافه نميكنه

شايد اگه ..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نیلی
10 دی 91 9:44

نباید اینارو بگی
مگه شما به خاطر بچه با هم پیوند بستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا میخوای به خاطر یه چیر همه چیزهای خوب رو از دست بدی........
با اعتماد به نفس بالا بگو من و شوهرم عاشق همیم چه با بچه چه بی بچه.........
بگو ما بدون هم اصلا نمیتونیم زندگی کنیم.
بچه هم میاد هر موقع خدا بخواد
نگاهت رو عوض کن مهربونم

آره ديروز با من خيلي صحبت كرد من خيلي دوسش دارم
اونم منو دوست داره ميدونم