من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

آخرین نوشته

1391/10/6 6:51
نویسنده : کفشدوزک
499 بازدید
اشتراک گذاری

به من گفت دیگه تواین وبلاگ چیزی ننویسم

به من گفت قول بده چیزی ننویسی

به من گفت دیگه تو کلوپ نرو استرس میگیری

به من گفت جون من قول بده

بهش گفتم باشه بهش گفتم باشه بهش گفتم باشه

اما تکلیف من با این دنیا چی میشه

چرا حرف من به گوش هیچکی نمیرسه

گفتم امام حسین گفتم رقیه گفتم علی اصغر گفتم مسیح گفتم بابا نوئل چرا هیچکی صدای منو نشنید

شب یلدا هم با اون بلندیش تموم شد و من موندم وتنهایی خودم و من موندم وتنهایی خودم

دیگه به هیچی هیچکی هیچی هیشکی اعتقادی ندارم

اینو میدونم تنهام و مداد رنگیام همه آبکین

دیگه هیچ نقاشی نمیکنم دیگه از هیچ کدومتون هیچی نمیخوام

فرشته ها هم برن سراغ کارشون فرشته هم نخواستیم

وقتی باید تنها باشم یعنی باید تنها باشم و هیچ راه فراری نیست

افعی مسافر کوچولو بیا بیا یه نیشم بزن میخوام برم پیش گلم از همونجای لعنتی که اومدم

فقط قول بده که درد نداشته باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ترنم
6 دی 91 7:41
این حرفها چیه می زنی دختر.
دنیا که تموم نشده.
می دونی با خودم چه فکری می کنم؟
به این فکر می کنم که اگر خدا بهم بچه نداده عوضش یه شوهر دارم که باهام مهربونه.
کفشدوزک! خیلی ها همین نعمت رو هم ندارن.
مثل خاله شوهر من که هیچ وقت شوهر نکرده و تنهاست. وقتی به اون فکر می کنم می بینم باز خدا خیلی هوامو داشته که حداقل یه همراه بهم داده، تنهایی وضعیت ما نیست تنهایی وضعیت اونی هست که هیچکس رو نداره نه فقط بچه.
ما بدنیا نیومدیم که از خدا متوقع باشیم. اومدیم که شکرگزار باشیم. به داده ها و نداده های اون شکر.
تو که نمی خوای بخاطر دنیا آخرتت رو از دست بدی . می خوای؟
به این فکر کن که خدا وقتی یه حاجت و خواسته ات رو برآورده نمی کنه عوضش تو بهشت یه جای خوب در نظر می گیره واست.
خالخالی قبول کن که ما جزء توکل و صبر چاره دیگه ای نداریم.
می تونی با خدا بجنگی؟ اگر می تونی بجنگ.
ولی فکر نکنم ما بتونیم با کسیکه مرگ و زندگیمون دستشه در بیافتیم.
ان ا... مع الصابرین.
خدا خودش می گه که ما انسان را در رنج و سختی آفریدیم.
ولی مطمئن باش جواب این سختیهامون رو می ده حالا یا با بچه یا هر چیز دیگه ای.
خدا از همه حتی از مادر برامون مهربون تره.


ترنم جون هيچ وقت منو تنها نذاشتي هميشه مطالبمو خوندي و نظرتو برام گذاشتي اين مهربوني بيدريغت منو به وجد مياره هنوزم آدماي مهرخوب مثل تو پيدا ميشن دوست دارم ترنم هميشه تو خاطرم هستي و الان لينكت ميكنم
یکی
6 دی 91 7:58
سلام عزیز دل
من خواننده خاموشم ....
چرا اخه مردا فکر ملینن سایتای اجتماعی استرس میدن به ادم این سایتها برا زندگی اجتماعی لازم هستن
خیلی زیاد ناراحت شدم میفهممت منم به کفر رسیدم و فقط سعی دارم پرت نشم اما لب لب مرزم
میفهمم داغونیتو ...اشکم میریزه و دلم میسوزه
....

از همراهيتون ممنونم از اينكه به فكرمن هستيد ممنونم نميدونم چي بگم

نیلی
6 دی 91 8:51
سممممممممممممممممم
هیچی نمی گم.............................................................................................................................
دیشب کلی تو بغل شوهرم گریه کردم وقتی تو سریال عمر گل لاله صدای قلب بچه یشیم رو دکتر گوش میداد.یاد صدای قلب بچه هام افتادم تا لحظه اخر میزدن.
مهدیس من فقط می دونم زندگی همینه..........


نيليييييييييييييييي جونم من فقط يه شكل كوچولو ار يه جنين ديدم حتي صداي قلبشم نشنيدم شايد هيچ وقت ديگه حتي ديدنش هم برام پيش نياد چي بگم


ساناز
6 دی 91 10:57
خال خالی جون منم 4 بار جواب ازم منفی شده درکت میکنم ولی دنیا به اخر نریسده انشاله برو دکتر سونو کنه علت رشد نکردن جنین مشخص بشه گلم انشاله بزودی دوباره روحیه تو بدست بیاری و مامان شی همین که تو تنها این مشکل نداری وخیلیها مثل خودت این مشکل رو دارن وهر کدوم به روشی جواب میگیرن انشاله بزودی نوبت توام میشه


ممنونم عزيزم ولي دكتر به من گفت شايد اصلا نتوني هيچ وقت از تخمك يا اسپرم خودت استفاده كني نميدونم