من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

7 تير روز تولدم

1391/4/6 7:24
نویسنده : کفشدوزک
325 بازدید
اشتراک گذاری

من كيلومتر ها ازش دورم واون بسته كيلومترها پرواز كرد تا به من بگه دوست دارم تولدت مبارك

حالا من موندم و اين همه محبت از يه دوستي كه نديدمش ولي قلبم و قلبش خيلي بهم نزديكن

ميدوني نزديكي و دوري زياد مهم نيست مهم او ن لحظه س مهم اون حس قريبيه كه قلبتو فشار ميده

مهم اينه كه اصلا ديدني نيست گرما داره حس كردنيه

وبعداز چند ساعت مياي خونه ميبيني همسرت كسي كه شبو روز باهات زندگي ميكنه

براي تولدت يه بسته عشق و عروسك و يه بشقاب سنجاقك هديه ميده

خدايا من جواب اين همه عشق و چه جوري بدم خدايا فكر ميكني بجز تو كسي ميتونه جواب اين همه خوبي رو بده

فقط ميتونم دستامو بالا بگيرم و بگم هديه روز تولدشونو تو بهشون بده از طرف من خودت ميدوني اونا چي ميخوان

روز تولدشون منو روسفيد كن

همسر عزيزم نيلي عزيزم وهمه دوستاييكه عشقو به من هديه دادين تواين روزاي سخت تنهايي ممنونم از اين كه تكيه گاهم شديد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)