من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

روز تولدت ای مهدی موعود من هدیه خودم و دوستام رو از تو می خوام

1391/4/13 16:09
نویسنده : کفشدوزک
321 بازدید
اشتراک گذاری

رقصان در باد خندان در کوه شادان در اب هر جا که بودم تنها نبودم

آن ماهی ها آن کوه و دریا همراهم بود تا آسمانها

درراه بودم کفشدوزکی بود با خال رنگی با خود گفتم رنگ قشنگی با کودک خود میکرد پرواز

یک ذره دورتر در آسمانها پروانه ای داشت پرواز میکرد

شب بود و تنها ماه در آسمانها لالایی میخواند تنهای تنها

من بودم و من با این همه رنگ در انتظار نقاشی برگ

برگی که میخواست سبز رنگ باشد با تنهایی در جنگ باشد

تنها نبودم آنها بودند

منتظر یک آوا بودم در انتظار فردا بودم

یک کودک شاد من را صدا کرد از تنهایی من را رها کرد

یک برگ و یک رنگ اوداد برایمنقاشیش بود زیبا و خوشرنگ

یک کفشدوزک پرواز می کرد من راصدایی با ناز می کرد می گفت دیگر تنها نمانیبی عشق هرگز بامانمانی

اوهدیه ای داد در عید میلاد قاصدکی داداو گفت الهی باآرزویت می گردی توشاد

آهی کشیدم آز خواب پریدم یک مشت خوبی از باغچه چیدم

یک باغ پر از فرشته دیدم دادم به دوستام دوستای خوبم الهی تا عید تنها نمونند توی دلاشون فرشته باشه این هدیه یک ستاره باشه باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)