من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

استاد دکتر پاکروش به موهای سپیدت روحم را بعد از خدا به دستان توانمندت میسپارم . وبه تو اعتماد میکنم

1391/4/24 15:58
نویسنده : کفشدوزک
2,352 بازدید
اشتراک گذاری

به چشمانم نگاه کرد و گفت به من اعتماد کن سفیدی موهایش را به رخ کشید و به من گفت به من اعتماد کن

موهایش را آسیاب سفید نکرده بود من میدانستم

به چشمانش خیره شدم و به دستانش اعتماد کردم

و من به خواب طولانی فرو رفتم و دستانش را به دستان توان مند آفریننده فرشته ها سپردم

وقتی از خواب بیدار شدم چیز هایی که داشتم از دست دادم ولی گفت به من اعتماد کن

قدرتی که اوداشت به من اطمینان میداد

وقتی دستانش رادیدم به خدا سپردم دستانش را و به آفریننده فرشته های آسمانی اعتماد کردم

و آرام به خواب رفتم

موهای سپیدش در تار شدن چشمهایم آخرین چیزی بود که به یاد داشتم پس به او اعتماد کردم

و خوابیدم

به معجزه دستانش اعتماد کردم و خوابیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)