من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

تولدت مبارک همسر مهربانم

1391/7/1 13:13
نویسنده : کفشدوزک
909 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولدت تو باز تنهایی

ومن چقدر دوست داشتم امروز به تو فرشته ای هدیه دهم که تو را خوشحال کنم

دستانم به اندازه لخت شدن درختان در زمستان خالیست

چقدر دوست داشتم امروز بهترین خبر زندگی را با دستانم به تو هدیه کنم

اما چه کنم در دستانم فقط بارانی از اشک جاریست ومن جز این چیزی برایت در دستانم ندارم

وقتی خورشید تابستانی آخرین نفسها را میزند و دیگر توان گرم کردن را از دست داده

من توانای روشن کردن شمع تولدت نیستم

فرشته تنهایی من در آن بالا ایستاده وبه من مینگرد اما تا خدا نخواهد هیچ کاری از او ساخته نیست

من تنهایم تو تنها و میدانم که فقط آمدن فرشته مهربانی میتواند بهترین هدیه تولد امسالت باشد

اما چه کنم دستانم خالیست

بزرگ شدن یک ساله ات را باز امسال با تنهایی عشقمان که فقط فرشته ای کم دارد جشن میگیریم

وقت فوت کردن شمعت برای آمدن فرشته زندگیمان دعا کن دستانم خالیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ترنم
3 مهر 91 8:53
سلام عزیزم. توکل کن به خدا، امیدوارم که به زودی خدا هدیه ارزشمندی به تو بده.