من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

دیگه صبرم تموم شده دیگه تنهایی خیلی اذیتم میکنه

1391/7/5 10:18
نویسنده : کفشدوزک
1,906 بازدید
اشتراک گذاری

آسمون پاییز تو تنهایی خیلی دلگیره

بچه که بودم عین خیالم نبود که زمان داره چه جوری میگذره

باز ی و شادی و شیطونی

baby-gifs-078.gif

حالا که بزرگ شدم منتظر یه نشونه ای از بچگیم هستم

یادمه تو یه غروب پاییزی دلم خیلی گرفته بود

یادمه کلاس دوم ابتدایی

با خالم تو خیابون بغل پارک شهر راه میرفتم که بهش گفتم

عشق من از نور خورشید بالاتر است

به خوشید نگاه کردم و اینو گفتم الان که به اون روز فکر میکنم میبینم اون روز هیچی از عشق نمدونستم

اما الان آیا چیزی از عشق  حالیمه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوست دارم عزیزم فقط با عشق تو میتونم بار این تنهایی رو  به دوش بکشم

خدایا تو این جاده زندگی ما فقط یه فرشته کم داریم

مارو تنها نذار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهره
6 مهر 91 16:43
عزیزم از خدا میخوام در دل این پاییز دل انگیز زندگیتو بهاری کنه و یک غنچه زیبا توی دلت شروع به روییدن کنه !!!!!!!

اگه بهار شه كه ميدونم ميشه همه غنچه ها شروع به روييدن ميكنن
به اميد روزي كه بهار زندگي ما و همه دوستا تو پاييز سراغمون بياد
مهرت مانا