من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

یا ضامن آهو

1391/7/6 10:19
نویسنده : کفشدوزک
636 بازدید
اشتراک گذاری
ترنم نسیم صبحگاحی امروز رسیدن به
آرزوهایم را نوید داد
میخواهم چشمان آهوان را در گرو گنبدش بگذارم
میخواهم آهنگ زندگی را شاد بنوازم
میخواهم جاده شب زندگی را با آهویی به صبح برسانم که تو ضامنش بودی
میخواهم صبح فردای من و دوستانم با مهربانی تو پر باشد از آهوانی که فرشته هارا برای من و دوستانم به ارمغان میآورند
میخواهم روز تولد تو رو زآمدن فرشته های آسمانی به این زمین خاکی را جشن بگیرم ای نجات دهنده آهو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

لیلا
6 مهر 91 15:58
زیبا می نویسی و دلنشین دوست من ...
همیشه خودت را دوست بدار........
ممنون


اينقدر دل مهربونتون زيباتست ليلاي عزيزم كه من قبل از خودم دوستاي مهربونم رو دوست دارم
مهرت مانا بازم بهم سر بزن
زهره
6 مهر 91 16:40
سلام خال خالی جونممممممممم متن زیبایی درمورد تولد امام رضا نوشتی عزیزم
امیدوارم به حق این شب عید خدا به همه حاجت های زیبات برسوندت که انشاله نیازی به ای وی اف نداشته باشی و طبیعی باردار بشی بووووووووووسسسسسسسسس


زهره جونم با دل مهربون شما دوستا اگه بدوني چقدر آروم ميشم
الهي كه امام رضا ضامن چشاي آهويي تون بشه و يه فرشته آسموني تو اين پاييز دل انگيز هديه بده بهتون



نیلی
8 مهر 91 10:32
جانم عزیزم................
بحق آقا امام رضا ایشالله سال دیگه تولد امام نی نی ات بغلته


قربونت بشم عزيزم بهترين دوست من دوست دارم
مرسي از اومدنت ايشاالله هر دو تاييمون باهم
جيگر مامان
30 مهر 91 16:35
سلام
انشالاه بزودي هممون و شما حاجت روا بشيم
ادت كردممممممم


ممنونم عزيزم تا اون روز بزودي برسه منتظريم