من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

1391/8/7 8:53
نویسنده : کفشدوزک
518 بازدید
اشتراک گذاری

هوا سرد است ومن در اين سرماي وانفسا به دنبال تو ميگردم

هوا سرد است ويك آهو سراسيمه به دنبال تو ميگردد

هوا سرد است در اين سرما آفتاب هم به دنبال تو ميگردد

هوا سرد است ويك حس قريبي به من ميگفت در اين سرماي ويران گر پيدا كردنت  سخت است

هوا سرد است وزخمي من  به تن دارم كه درمان كردنش سخت است

در اين سرما كه فصل كوچ و تنهاييست

تو تنها مرحم زخم دل مايي

و ما تنهاي تنهايم

هوا سرد است آسمان ديشب به حال ما ميگريد

وبرگها آرام آرام ميريزند

 

ومن از پشت پنجره ديدم  آسماني را كه پر بو از ستاره

ولي من دنبال يك فرشته ميگشتم

كه باشد مر حمي بر زخمهايم

و من در رويايم مي ديدم رقص بي پرواي قاصدك ها را كه پيغام آفتاب را ميدادند

ولي تنهاي تنها از پشت يك پنجره در اين سرماي وانفسا به دنبال تو ميچرخم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)