من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

ديگر ستاره ها هم برايم مي گريند

1391/8/22 8:30
نویسنده : کفشدوزک
595 بازدید
اشتراک گذاری

من تنهایم تنهای تنها

یادم میآید ستاره های آسمانت از تنهایی من میگریستند و من در این تنهایی بی انتها از تو خواستم از تو خواستم در این روزها که دلتنگم دیگر مرا تنها نگذاری

یک سال گذشت و من باز تنهايم با اين تنهايي تو بگو چه كنم

لاله هايي را ديدم كه از جوانمردي تو سر از خاك در آورده اند ومنتظر يك آرزوي خوب هستند كه به تنهايي عادت كرده

آرزوهايم را بردار و با خود ببر نميخواهم ديگر سنگيني آرزوهايم را با خود به دوش بكشم

وتنهاييم را از پنجره بيرون بنداز من ديگر طاقت شنيدن صداي تنهايي را در روز عاشورايت ندارم

چگونه در تنهاييم بار اين غم تاسوعايي را به دوش بكشم

مرا تنها نگذار نذر كرده ام سال ديگر با آرزوهايم سراغ تاسوعا و عاشورايت بيايم

تو را به فرشته اي كه به خداوند هديه دادي

تو را به تشنگي لبهايت

قسم ميدهم

آن روز را يادت هست تو تشنه آب بودي حالامن و فاطمه ات تشنه محبت تو هستيم

به اسم فاطمه ات قسم ت ميدهم كه مارا در عاشورايت تشنه رها نكني

ميخواهيم عشق را هديه كنيم به تو در سال ديگر با فرشته هايي كه هديه خداوند از سوي تو هستند تو را به فرشته تشنه ات قسم ميدهم ما را تنها نگذار در روز عاشورايت


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فاطمه
22 آبان 91 14:55
مرسی عزیز دلم که به یادم بودی از اعماق وجودم از خدا میخوام که به حق این ماه عزیزش مارم بی نصیب نذاره و فرشته کوچولوهامون بهمون هدیه کنه توکل به آقامون حسین ایشالله که خودش کمکمون می کنه و همه چی به خیر و خوشی تموم خواهد شد و محرم سال آینده با فرشته هامون بریم مجلس عزاش


فاطمه جونم آرزو دارم من و تو همين بار اول به آرزوهامون برسيم و دستاي ديگه هم كه منتظرن همشون ديگه تنها نمونن خدايا يعني ميشه
مردمک
22 آبان 91 16:39
سلام من عاشق دل نوشته هاتم عاشق احساسات پاکی که داری و ایمان دارم به زودی حتما به فرشته کوچولویت خواهی رسید چون خدا محافظ و حامی بنده های منتظره از صمیم قلبم برات بهترینها رو آرزو میکنم


مردمك مهربونم شما ها بهترين دوستاي تنهايي من هستيد اميدوارم هميشه باشين و ديگه هيچ مادري منتظر نمونه
دوست دارم مهرت مانا
شهره
23 آبان 91 7:32
خال خالي جونم ايشاله كه اين ماه به حق امام حسين ، خدا فرزند سالم و صالح قسمتت كنه خواهر جونم ، بوسسسسسسسسس


خيلي دوست دارم شهره جونم ممنونم كه اومدي بهم سر زدي من الان فقط به دعاي شما ها نياز دارم
فرشته
30 آبان 91 10:38
سلام خانمی امیدوارم بحق علی اصغرصاحب این ماه امیدوارم دامنت سبز بشه وسال بعد با نی نی خوشقدمت بری عزاداریه علی اصغر شیرخواره هابرید انشااله


دوست خيلي عزيزم نميدوني اين نوشته ها ي شما چقدر اميدوارم ميكنه به پاكي دل تو فرشته مهربونم خدا هيچ مادري رو بدون فرزند نزاره