من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

یکشنبه گذشت

1391/8/30 9:31
نویسنده : کفشدوزک
414 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه هم گذشت و من در نهایت درد آخرین رقص باد را با دستانی پاک بدرقه کردم

یکشنبه هم گذشت و من تنها در فصل برگریزان موسیقیی هو هووووووووووووووی باد را بی تو شنیدم . بیتو فرشته کوچک تنهایی

یکشنبه هم گذشت و من برای آمدنت انتظار  کشیدم انتظار کشیدم

یکشنبه هم گذشت و من برای آمدنت درد کشیدم درد وتو در این برگریزان پاییزی هنوز در انتظار گرمای آفتابی وتو هنوز نمیدانی که تو خود آفتابی پس بیا

بیا با آمدنت دل یخ زده من و دوستانم را آب کن آرزوی ما رقصیدن تو در کلبه کوچک تنهاییمان  است

روزها هم میگذرد چهار پاییز چهار زمستان هم گذشت و من دیگر انتظار آمدن برف را ندارم

در این روزهای سرد پاییزی که آوای باد با موسیقی عاشوراییهنگام شده بیا و با آوای زندگی بخشت خانه دلهایمان را پر از عشق کن نگذار دل دل ما باریدن برف را بدون گرمای تو سر کند فرشته تنهایی من

یکشنبه گذشت بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

جيگر مامان
30 آبان 91 12:07
سلام
ميگم يكشنبه قرار بود چه اتفاقي مي افتادددددددددددد
چقدر گنگگگگگگگگگگگگ

يكشنبه قراره خدا به همه ماماناي منتظر جواب بده منتظر يه يكشنبه اي هستم كه تاسوعا و عاشوراي حسينه و منتظر رسيدن آرزوي ماماناي منتظر جيگر مامان از اينكه اومدي نميدوني چقدر خوشحالم بازم نظرتو برام بزار مهرت مانا


جيگر مامان
1 آذر 91 9:31
سلامم
انشالاه پس يكشنبه موعود به زودي ميرسههههههههههههههههههههههههههه
الهي اميـــــــــــــــــــــــــــــــن



الهي آمين جيگر مهربووووووووووووووونم