من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

تو فروشگاه

1391/9/1 13:26
نویسنده : کفشدوزک
439 بازدید
اشتراک گذاری

تو فروشگاه هرجا كه لباساتو ميبينم ميگم آخه خدا جون پس تو كجايي

تو فروشگاه هر وقت يه اسباب بازي ميبينم ميگم آخه خدايا تو كجايي

مجبورم ميكني اسباب بازي ا رو براي خودم بخرم

خيلي دلم تنگته به خدا ميگم خدا يا اخه چرا

تو خيابون تو هواي سرد هر وقت يه بچه ميبينم كه داره آدامس ميفروشه ياداره اسفند دود ميده يا يه فرشته كه پشت مامانش كه لباس پاره پاره پوشيده ميگم يعني من لياقتم كمتر از اون مادره شايد نميدونم

تو پاركا وقتي جلوي آدما ميدون كه بهشون يه فال بفروشن ميگم خدا يعني تو اين هواي سرد جاي اين بچه هاست

خدايا من خونم گرمه چرا يه بچه تو خونه گرم من نباشه

وقتي گرماي زندگي من با يه فرشته گرمتر ميشه چرا اون فرشته ها رو تو خيابون ميزاري

بعضي وقتا مامان بابا ها با هم دعوا ميگيرن بعضي وقتا خداي نكرده جدا ميشن خدايا تو اون بچه ها رو تنها ميزاري

ويلي آخه من و بابايي همديگرو خيلي دوست داريم

حكمتت چيه تو رو به اسم حسينت قسمت ميدم 

ديگه من و دوستامو تنها نذار ديگه بسته تو خودت ميدوني ما چقدر ناتوان شديم ما رو از انرژي لايتناهي خودت سيراب كن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نیلی
14 آذر 91 11:32
نوشت هات خیلی قشنگن
ولی دلم نمیخواد اینقدر با سوز برای بچه بنویسی
تو خوشبختی
چون یه همدم همراه خوب داری
بچه هم میاد
مطمئن باش


نيلي جونم به اميد روزي كه ديگه هيچ وبلاگي بدون نيني نمونه دوست دارم


باران قلنبه
25 آذر 91 11:23
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5