من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

خداوندا دستانم دنبال توست

1391/9/13 11:12
نویسنده : کفشدوزک
463 بازدید
اشتراک گذاری

چشمان مهربان پاكش مرا نگاه كرد

ميدانم كه مرا دوست دارد ميدانم

هفت فوليكوا از 9 تا 12 روز هفتم

ويك قول اندومتريوز به اندازه 29

خداوندا بگذار نتيجه زحمات دستانش راببيند

چقدر خسته ام چقدر دلم شكسته

وانتظار روز شنبه را ميكشم

در اين تاريكي چند فرشته تشكيل خواهد شد  ومن آيا نصيبي از اين فرشته ها خواهم برد

نگاهم خسته و بيتاب به دور دستهاست

خداوندا به من چه خواهي كرد بر سر سفره من چه خواهي گذاشت

من آرزوي رقص فرشته ها را در خانه گرمم دارم

من آرزوي خنده هاي شيرين يك فرشته را در خانه دوستانم دارم

خداوندا دستانمان را بگير نگذار تنها بمانيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ارغوان
13 آذر 91 12:35
با اجازت دل نوشته هات رو خوندم .تا قسمت چی باشه.شنیدم طبقه دوم حرم امام رضا عقیق انگشتری میفروشن.باید بدید روش یه آیه از سوره ابراهیم بنویسن و شوهرتون بندازه نو انگشنش.شنیدم سبب میافته.(شماره آیه رو تمیدونم از مقلد های آیت الله بهجت بپرس)نا
امیدی مرگ است .بدون نی نی هم میشه خوشبخت شد


ممنونم دوست مهربونم از اينكه مرا اميدوار ميكنيد برام دعا كن
نیلی
14 آذر 91 11:30
عزیزم ایشالله اینبار میای و خبرهای خوب و خوش می نویسی
منتظرم


اومدنت خيلي منو خوشحال ميكنه
ايشاالله با دست پر بياي