من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

بدون عنوان

1391/9/25 8:18
نویسنده : کفشدوزک
389 بازدید
اشتراک گذاری

از 9 تا فوليكول 5 تاش فرشته شده بود

گفتند فرشته هاي فريزيت خيلي ضعيفن

به دكترم گفتم بهم گفت خوباشو برات گذاشتم

بقيش بستگي به خودت داره همشونو به خدا بسپار

خدايا ميدوني من چقدر منتظرم ديدي دكترم موقع گذاشتن فرشته ها چقدر تو رو صدا كرد

حداقل به صداي اون مهربون گوش كن

از نيروي لايتناهيت به اون فرشته ها بده من ميخوام دوشنبه خبر اومدن فرشته ها رو از تو بشنوم خدايا اميدم به توست

اگه تو دنيا يه كار خوب كردم اونو تبديل به انرژي مثبت كن و دشنبه جوابمو بده

اگه كار بدي كردم به بزرگيت قسمت ميدم ديگه منو ببخشي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نیلی
26 آذر 91 11:19
عزیزم منم بیصبرانه با تو در انتظارم
هر چی پیش بیاد خیره
ایشالله دو تا نی نی سالم و صالح و خوشکل خدا بهت هدیه بده
شایدم 3 تا


دلم ميخواد اولين بار كه همديگرو ميبينيم اينقدر سرمون شلوغ باشه كه نتونيم باهم حرفم بزنيم زياد دلم نميخواد اين روزا ديگه يادمون بياد روزاي خوب تورو خدا زودتر بيان من و دوستام خيلي منتظرتون هستيم