من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

هوا سرد است

1391/9/26 8:14
نویسنده : کفشدوزک
502 بازدید
اشتراک گذاری

هوا سرد است  برف میبارد

در این سرما از پنجره ای گرم در رقص دانه های برف

من تو را به اتاقم دعوت کردم

دعوتم را پذیرا باش

و در رقص دانه های برف مرا تنها نگذار

در زمانی که حسین میرود و مسیح به دنیا میآید خداوندا تورا به روزهای عزیزت قسم میدهم

فرشته های آسمانیت را برای من ودوستانم هدیه بده

تو را به اسم مادران مقدست مریم و فاطمه قسم میدهم

من فرشته های میخواهم از جنس مریم و فاطمه

در این روزها  دیگر توان خواهش کردن را ندارم از گناهانم بگذر و من مادران مقدست را  ضامن خود میکنم

جواب من و دوستانم را بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ترنم
26 آذر 91 8:38
به خدا توکل کن عزیزم برات دعا کردم. انشا... خدا دوقلوشو بهت می ده عزیزم. استرس نداشته باش

شما بهترين دوستام هستين ممنونم از اينكه اينجا به من سر ميزني دوست دارم
نیلی
26 آذر 91 11:20
منم برف میخوام
برای منم دعا کن
کاش منم اونجا بودم


الهي قربون دلت برم كه هر وقت مياي منو خوشحال ميكني من تو لحظه هاي درد هميشه بيادت بودم باورت ميشه دوست دارم دوست خوبم