من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

بدون عنوان

1391/9/27 8:45
نویسنده : کفشدوزک
363 بازدید
اشتراک گذاری

انتظار انتظار

واي چقدر سخت وقتي هر ثانيه اي مثل يك عمر ميگذره و هر سال مث يك ثانيه

يا حسين تو را به فاطمه ات قسم ميدهم در اين روزهاي سخت مرا تنها دوستانم را تنها نگذاري

فرشته هاي مقدست را آنچنان كه صلاحمان است نسيبمان كن

آرامشت را از ما دريغ نكن

تو را به پهلوي شكسته فاطمه قسم

تو را به ذجري كه مريم كشيده قسم

چقدر فاطمه و مريم شبيهند در كشيدن دردي كه درمان نداشت

تو را به همه روزهايي كه خوب بودم براي بندگانت قسم

اميد من و دوستانم را نا اميد نكن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 9:04
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید