من تنها کفشدوزکی هستم که خدارا دید

سرزمین آهوان وحشی

1391/9/29 8:19
نویسنده : کفشدوزک
529 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تشنه ام شد بسوی چشمه رفتم

تا مرا دیدند فرا میکردند آهوان وحشی

ومن فکر میکردم اینجا سرزمین من است یا آهوان

آخر اسم سرزمینمان سرزمین آهوان وحشی بود

فقط یک آهو آنجا ماند و به چشمانم نگاه کرد آخر او هم تنها بود ومثل من منتظر

دیگر از تنهایی خسته شده بودم

شاید از خودم خیلی دور بودم  شاید نمیدانستم ازخدا دورم

شاید وقتی به او نزدیک شوم دیگر تنها نباشم  شاید اگز پیش او باشم دیگر فرشته ای لازم نباشد

شاید شاید شاید...........................

شاید مقدر بود که من و ان آهو تنها از چشمه سرزمین آهوان وحشی آبی بنوشیم

 ولی خداوندا در این سرزمین آهوان وحشی که هرکسی سهم خود را از این چشمه دارد

من و آهوان را تشنه نگذار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)